Omet totes les noticies del lloc

Totes les noticies del lloc

Imatge PROF_DOLORES GIL PARRAS
DIADA DE LA DONA TREBALLADORA
per PROF_DOLORES GIL PARRAS - divendres, 16 febrer 2018, 12:34

EL DIA 7 DE MARÇ ANIREM AL CINEMA DE LA UNIÓ MUSICAL DE LLÍRIA PER ASSISTIR A LA PROJECCIÓ DE LA PEL.LÍCULA FIGURAS OCULTAS (  THEODORE MELFI, 2016) I  AIXÍ COMMEMORAR  LA DIADA DE LA DONA TREBALLADORA.

L'HORARI DE L'ACTIVITAT SERÀ DE 10.30 A 13.30  APROXIMADAMENT.

FIGURAS OCULTAS  ÉS UN FILM BASAT EN FETS REALS, QUE POSA EN RELLEU EL PAPER D'UN GRUP DE DONES CIÈNTÍFIQUES AFROAMERICANES EN LA NASA DELS ANYS 60.

VIATGE A JAVALAMBRE
per DIRECTORA_M DOLORES MORATO MARTINEZ - dimecres, 7 febrer 2018, 13:54

El viatge previst per al dia 8 de febrer es trasllada al 22 de febrer. L'alumnat he d'estar a la porta de l'IES Laurona a les 6:15 hores del dijous 22

Imatge CAPESTUDIS_VERONICA FERRER MURCIANO
PROVES HOMOLOGADES A2
per CAPESTUDIS_VERONICA FERRER MURCIANO - dimarts, 6 febrer 2018, 15:54

Ací teniu el calendari de les proves homologades

"TU DECIDES EN INTERNET"
per DIRECTORA_M DOLORES MORATO MARTINEZ - dijous, 1 febrer 2018, 12:59

Davant la problemàtica que genera l’ús indegut de les reds socials, com ara INSTAGRAM (per a majors de 14 anys), ací teniu accés a dues pàgines que us poden orientar dels perills a que aboquem els nostres fills si els deixem «navegar» a soles :

Fòrum d'Oportunitats
per DIRECTORA_M DOLORES MORATO MARTINEZ - diumenge, 10 desembre 2017, 09:33

El nostre centre participa al  'Fòrum d'Oportunitats', organitzat per La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport,  per a tractar diferents temàtiques relacionades amb la Formació Professional i per tendir vertaders ponts entre l'alumnat i el teixit empresarial valencià.
Col·laboren ex-alumnes i el professor Salvador Colomer Roig. Trobareu el programa al pdf adjunt

Omet categories de cursos